‘Diyet’ kategorisi için Arşiv

Kalp Hastalıklarına Kırmızı Biber Çözümü

Cumartesi, 24 Temmuz 2010

Kalp hastalıkları için tipik Biber kapsülü dozu, günde 50-150 mg.’dır; ancak, kalp yetmezliği ağır ise, günde 300 mg.’a ihtiyaç olabilir. Dr. Sinatra diyor ki: “Kalp hastasının durumu ne kadar ağır ise, kalbi de o kadar zayıf olacağından, alınacak coQ-10 dozunun da o kadar yüksek olması gerekir.” Bazı araştırmacılar, beden ağırlığının her bir kilogramı için 2 miligram coQ-10 alınmasını tavsiye ediyorlar. Kritik bir öneme sahip olan husus şu ki, coQ-10′un etkili olması için, alınan doz kandaki coQ-10 düzeyini önemli ölçüde yükseltmelidir. Bunun için gerekli doz kişiden kişiye değişir, ve bu ayrıca kullanılan co-Q-10′un gücüne ya da “biyo yararlanmasına” bedeniniz tarafından nasıl emildiğine bağlıdır. CoQ-10′u tedavilerinde geniş ölçüde kullanan ve Dr. Folkers ile birlikte araştırmalar yapmış olan, uluslararası üne sahip kardiyolog ve araştırmacı Dr. Peter H. Langsjoen, bazı hastaların kan düzeyinin günde 100 mg. ile İyice yükseldiğini, diğerlerinin ise aynı kan düzeyine erişmek için bu miktarın iki ya da üç katına ihtiyaç duyduklarını belirtiyor.

Dr. Langsjoen, “Acı biber kapsülünün işe yaradığından gerçekten emin olmanın ve gerekli dozu saptamanın tek yolu, kan düzeyini Ölçmektir,” diyor.

Etkisini Ne Kadar Zamanda Gösterir?

Uzmanlar, Biber hapı‘ nın kalp yetmezliği belirtilerinde iyileşme sağlamasının iki ila sekiz hafta aldığını söylüyorlar. Ayrıca, coQ-10′ un kalp kuvvetlendirici yararlarını sürdürmek için, onu devamlı almanız gerekir. O, hastalığın nedenlerini bir kerede ve kalıcı bir biçimde tedavi eden bir ilaç değildir.

Mucizevi Biber Hapı ve Avakado

Cuma, 02 Temmuz 2010

Acı Kırmızı Biber kapsülü ve Avokado birleşimi ile inanılmaz bir yiyecek olur. Ancak yakın zamana kadar bunu bilmeniz kesinlikle mümkün değildi. Çünkü Meksika Biber hapı mucizevi etkisi bilinmiyordu. Avokadolar neredeyse 1980′lerde tüm ulusu kasıp kavuran yağ fobisinin mağdurudur.

Bu yağ fobisi henüz tam manasıyla yok olmadı, ancak etkisinin azaldığına ilişkin umut veren çeşitli işaretler mevcut. Bu durum yüksek yağ oranlı, sağlık açısından gerçekten ama gerçekten faydalı olan bu muhteşem yiyecek ve diğerlerinin itibarını kurtarmaya çalışan bizler için inanılmaz iyi bir haber.

Sonuç olarak evet, avokadolar yağ açısından oldukça zengindir. Ancak bu yağ büyük oranda tekli doymamış yağ, özellikle de zeytinyağı, macadamia fındığı yağı ve diğer birçok yemişte bulunan bir tür omega-9 yağı olan oleik asittir. Tekli doymamış yağ aslında kolesterolü düşürür.

Meksika, Instituto Mexicano del Seguro Social’ daki bir araştırmada bir hafta boyunca her gün avokado yiyen kırk beş gönüllünün toplam kan kolesterolünde ortalama yüzde on yedi oranında düşüş gözlemlenmiştir. Bence daha da önemlisi, bu insanların kolesterol oranlarının da değişmesidir. Bu insanların her ikisi de kalp rahatsızlığıyla ilintili olan LDL seviyesi (kötü kolesterol) ve trigliseridleri düşerken, koruyucu HDL’leri (iyi kolesterol) yükselmiştir.

Zencefil ve Guarana Bitki Özü

Cumartesi, 26 Haziran 2010

Danimarka’da yapılan araştırmalarda zencefil kullanan hamile kadınların yaklaşık yüzde yetmiş beşinin, sınırlayıcı herhangi bir yan etkiye maruz kalmaksızın sabah yaşadığı mide bulantılarından kurtulduğu keşfedilmiştir. Hamilelik süresince cenine zarar verebileceği düşünülerek çoğu ilaçtan uzak durulduğundan, zencefil bu dönem süresince yanınızda bulundurabileceğiniz mükemmel bir şifalı bitkidir.

Gurana bitki özü aktif içerikler gingerol, shogaol, gingerdiona ve zingerondur ki tümünün antioksidan özellikleri vardır. Özellikle Meksika Biber hapı içeriğindeki guarana özü kilo verdirme konusunda sınıfının en etkili bitkisidir. Zencefildeki zingeron ve shogaolün anti inflamatuar özellikleri de mevcuttur, arterit ve/veya fibromyalgia için başvurulan beslenme programında da faydalı olabilir.

Kanser Önleme Araştırma Konferansı’ndaki Frontiers’da, yapılan araştırmaların gingerollerin insan kolorektal kanser hücrelerinin gelişimini engellediği dile getirilmiştir. Farelerde, zencefil özü kolesterolü düşürmüş, aynı anda alınan Biber kapsülü, LDL kolesterolünün oksidasyonunu engellemiş ve damar tıkanıklığının ilerlemesini yavaşlatmıştır. Hiç de fena sayılmaz!

Zencefil hakkında hayvanlar üzerinde yapılan araştırmalar bu besinin antitümör etkisinin bulunduğunu ve bağışıklık sistemini güçlendirmeye yardımcı olduğunu da göstermiştir ki bu, etkin bir antimikrobiyal ve antiviral maddedir.

Yapılan incelemeler gastrointestinal sistem, kardiyovasküler sistem, ağrı ve ateş üzerindeki olumlu etkisini de göz önüne sermiştir. Limonlu, güzel, sıcak bir zencefil çayının her tür “duygu değişimine” karşı muhteşem bir ev yapımı ilaç olmasına hiç şaşmamak gerekir.

Biber Hapı Araştırmaları

Pazartesi, 21 Haziran 2010

Bir üniversitede yapılan çalışmada, Biber Hapı kullanan 100 öğrenci iki gruba ayrılmıştır. Bir dönem boyunca, bir grup yüzme dersleri alırken, diğeri grupsa zindelik dersi almıştır. Şaşırtıcı olmayan bir şekilde, yüzücüler, egzersizden sonra, egzersiz öncesi döneme göre daha az gergin, bunalmış, asabi, karmaşık ve daha fazla zinde olduklarını bildirmişlerdir.

Dahası, bu durum yüzücülerin başlangıç seviyesindeki mi yoksa orta dereceli yüzücüler mi olduğuyla alakalı değildir. Ayrıca, yüzmeyle gelişen ruh hali değişikliklerinde cinsiyet farkı da yoktur. Fakat, kadınların, gerginlik, sinirlilik, kendilerini bunalmış ve öfkeli hissetme şikayetleri erkeklere göre çok daha azalmıştır

103 sağlıklı orta yaşlı kadın üzerinde yapılan bir araştırma, zindelik, impulsif ve nevrotik öfke ile lipid profili arasında bir ilişki olduğunu keşfetmiştir.

Sonuçlar, yüksek total kolesterol ve yüksek LDL, yüksek trigliseritler ve yüksek glikoz seviyesi dahil olmak üzere, nevrotik değil de impulsif öfkenin negatif lipid profilinin habercisi olduğunu göstermiştir. Negatif lipit profili, kalp damar hastalıkları riskini anlamlı derecede artırmaktadır. Acı Meksika Biberi alıp, fiziksel olarak zinde kadınlar, daha az öfkeli olup negatif lipid profiline sahip değillerdir.

Dizlerinde osteoartrit olan aşırı kilolu ya da obez bireylerde Red Pepper Time (Kırımızı Biber Kapsülü) ile yapılan bir araştırmada, 32 katılımcı test edilerek egzersiz sonrası ağrı azalması olup olmadığı test edilmiştir. Her ne kadar, egzersizden hemen sonra ağrı artsa da, bu ağrı gün içinde azalarak her zamanki ağrıya nazaran anlamlı derecede daha düşük bir hale gelmiştir.

Egzersiz, hastalar kilo vermese bile, osteoartrit ağrısının azalmasına yardım edebilir. Elbette, kilo vermenin diz ağrısını azaltması beklenmelidir. Bu nedenle, Anti-Aging Çözüm 5 Adımlı Programa, yaşlanma karşıtı tam bir yol haritası olarak ihtiyaç duymaktasınız.

Esmer Yiyecekler ve Meksika Biberi

Cumartesi, 19 Haziran 2010

Esmer yiyecekler, diyetimizde pek yeri olmayan önemli besin kaynaklarından bol miktarlarda içerirler ki bunlar diyetsel lif, çözülmeyen nişasta, iz mineraller, B vitaminleri, E vitamini (tokoferol, tokotrienol), fitoöstrojenler, fitoöstroller, lignanlar, antioksidanlar ve etkili anti-viral potansiyele sahip polisakkaritlerdir.

Bu yiyeceklerden bazıları fitoöstrojenler içerirler ve bunlar da kansere karşı güçlü ajanlar olup hormonları dengelemeye yardımcı olurlar. Acı Biber Hapı, kolesterolü düşürmeye yardımcı olurlar. Tam esmer yiyeceklerde bulunan çeşitli fitokimyasal maddeler, başlangıç aşamasındaki DNA hasarını engelleyen ve kanser sürecini baskılayan ajanlardır.

Tam yiyeceklerin sindirimi ve şeker emilimini yavaşlattığı da bilinir. Araştırmacılar teste katılan deneklere Kırmızı Biber kapsülü ile esmer yiyecekler sunulduğunda doygunluklarının arttığını, tüketilen abur cubur ve bir sonraki öğündeki yenen yiyecek miktarının azaldığını buldular.

Ayrıca, lif zengini yiyecekler insülin direncini ve proteinlerin glikasyonunu önler. Yiyecek içeriklerinin fiziksel ve botanik yapısını bozan herhangi bir süreç, kan şekerini ve insülin yanıtını artıracaktır. Kabukları soyularak fitobesin içeriklerini kaybeden işlenmiş karbonhidratlar kan şekerini çok hızlı bir biçimde artırırlar ve sonuç olarak daha sık aralıklarla daha fazla miktarda yemek yememize yol açarlar.

Esmer yiyecekler kompleks yapıda olup adeta yaşlanmayı ve yaşlanmaya bağlı hastalıkların (kardiyovasküler hastalıklar, şeker, kanser gibi) başlangıcını geciktiren fitokimyasal maddelerden oluşan bir ecza dolabı gibidirler.

Brigham’daki ve Boston’da bulunan Kadın Hastanesi’nde-ki epidemiyologlar 75.521 kadından elde edilen verileri analiz ettiklerinde tam tahıl ve tam tahıllı yiyecekleri en çok tüketen kişiler arasında felç görünme oranının önemli ölçüde azaldığını buldular.

Ayrıca işlenmiş karbonhidratları yemeye bağlı olarak kan şekerinde ortaya çıkan hızlı yükselmenin var olabilen diğer koroner hastalık risk faktörlerinden bağımsız olarak kardiyovasküler hastalık riskini yükselttiği sonucuna vardılar.